Latem 2016 roku wystartował projekt : Ruchomy Symulator Lotu.
Zaczęło się od zbudowania ruchomej platformy (2 DOF) i podpięcia pod Microsoft Flight Symulator. Gdy platforma zaczęła prawidłowo działać, rozpoczęta została zabudowa wzorowana na Boeingu 737 NG.
Pod koniec 2017 wykonane zostały pierwsze testowe loty. Zabudowa składała się z konstrukcji kokpitu, okien i MIP'u jednak bez dostępnych funkcji autopilota (MCP) i komputera pokładowego (FMC). Zamiast FSX został zainstalowany P3D v.4.
W pierwszej połowie 2019 roku wszystkie podstawowe systemy były zabudowane i działające. Dostępny był autopilot, komputer pokładowy, górny panel (overhead), działająca awionika. Do końca 2019 roku powstały ściany, podwójny wolant oraz throttle qadrant. Można już było wykonywać dowolne loty. Obraz zewnętrzny wyświetlany był na ekranie ok 100' oraz jako widok w bok użyty był telewizor 43'. Tym samym zakończył się pewien etap budowy symulatora - był on gotowy na użytek prywatny oraz na loty ze znajomymi.
W latach 2020-2021 zostały wprowadzone kolejne modyfikacje. Przede wszystkim rzutnik zastąpiły 3 telewizory 65' w 4K dając obraz o polu widzenia ok 200 stopni, zwykłe krzesła zastąpiły fotele na szynie J-rail oraz dodane zostały fizyczne przyciski w komputerze pokładowym FMC zamiast ekranu dotykowego. Kokpit został też przygotowany do współpracy z oprogramowaniem X-Plane.
2022 będzie kolejnym przełomowym rokiem dla naszego symulatora. Przygotowywany jest do przyjęcia klientów z zewnątrz chcących sprawdzić swoje siły za sterami samolotu pasażerskiego. Będzie dostępny dla wszystkich chętnych, bez znaczenia czy przechodzi ktoś szkolenie lotnicze, czy tylko chce spróbować z ciekawości bądź dla rozrywki.